العثور على التراكيب في تصوير حياة البرية Finding Compositions in Wildlife Photography

تقليص
X
 
  • تصفية - فلترة
  • الوقت
  • عرض
إلغاء تحديد الكل
مشاركات جديدة

  • #16
    Conclusion


    The crocodiles were amazing when I was in the Everglades, but some factors made photography difficult. I was photographing brown reptiles in brown water; the light was basic and overcast; I could only move freely along the limited shoreline.

    Part of the fun of wildlife photography is working with challenges like this and adapting to your surroundings. I found that asking myself those four questions was a big help in taking better compositions here, and allowing me to return home with images that make me happy. I hope the tips in this article will help you as well in your wildlife photography, no matter what setting and subject you find yourself photographing.
    خاتمة

    كانت التماسيح مذهلة عندما كنت في إيفرجليدز، لكن بعض العوامل جعلت التصوير صعبًا. كنت أقوم بتصوير الزواحف البنية في المياه البنية؛ كان الضوء أساسيًا وملبدًا بالغيوم. لم يكن بوسعي سوى التحرك بحرية على طول الخط الساحلي المحدود.

    جزء من متعة تصوير الحياة البرية هو التعامل مع مثل هذه التحديات والتكيف مع البيئة المحيطة بك. لقد وجدت أن طرح هذه الأسئلة الأربعة على نفسي كان بمثابة مساعدة كبيرة في الحصول على تركيبات أفضل هنا، والسماح لي بالعودة إلى المنزل مع الصور التي تجعلني سعيدًا. آمل أن تساعدك النصائح الواردة في هذا المقال أيضًا في تصوير الحياة البرية، بغض النظر عن المكان والموضوع الذي تجد نفسك تقوم بتصويره.

    تعليق

    يعمل...
    X