صور منزلية للحيوانات الأليفة .. صور الحيوانات تربح دولارًا أمريكيًا

تقليص
X
 
  • تصفية - فلترة
  • الوقت
  • عرض
إلغاء تحديد الكل
مشاركات جديدة

  • صور منزلية للحيوانات الأليفة .. صور الحيوانات تربح دولارًا أمريكيًا

    صور منزلية للحيوانات الأليفة ..
    صور الحيوانات تربح دولارًا أمريكيًا ..
    التصوير الفوتوغرافي الحديث

    Home portraits of pets

    One area where you can start building your repu tation as an animal photographer is to do home portraiture of pets and animals . It is a field that is virtually untouched . Most professional " people " photographers are too busy with their regular clien tele to bother with animal portraits .

    Regardless of where you live big town or small , city or country , there are animals all around you needing to be photographed . The pet industry today generates more than 2 billion dollars of busi ness annually . People love their pets and would pay good money for good pictures of their animals . You can do it .

    Contact a couple of the most respected and influ ential members of your community and offer to photograph their pet free . Tell them quite can -didly that the pictures you give them to hang in their home , office or shop will be seen by their friends and will generate future sales for you a specialist in animal and pet portraiture .

    That is exactly what will happen . People will see the photos and they will want to have fine pictures made of their own pets . Word of mouth will bring you even more customers .

    After you've built up a fairly good collection of outstanding animal photographs , go to your local bank , library , hospital or other institution where there is a good flow of people and arrange to have an exhibition of your animal pictures . Make sure you indicate the name of the owners of the animal under each photo . This will get people talk ing about how they saw a terrific photo of Mrs. Smith's poodle on exhibit at the bank or library or wherever .

    Be sure to have a discreet sign in the exhibit area with your name and phone number — and , a mes sage that you are available by appointment to make portraits of pets . This should get you quite a bit of business .

    Let them call for prices

    Give no indication of prices you charge for your work in the exhibit . Let people who are inter ested call you .

    Concurrently with the exhibit , your local news paper will more than likely give you a writeup and reproduce one or two pictures . The exposure in the press will result in more commissions to start you into another area of animal photography the " human interest " or feature pictures that all editors like to use but never seems to get enough of them the wistful puppy ; the kitten with its mouth covered with milk as it makes its first efforts at eating ; the child hugging a young goat which the editor will almost always caption , " Just a Couple of Kids " .

    Most newspaper staff photographers are so busy shooting spot news , sports action , personality and organization pictures they haven't much time for doing feature pictures . So , every editor who knows that his readers enjoy feature pictures of animals , are always willing to buy them when offered .

    You won't get rich from the fees you get for the feature photos . Small town weekly newspapers are notorious for their picayune payments for freelance photography . At this point in your career , don't fight prices but do ask for a credit line under the picture . The more your name sees the light of day , the greater will be your fame .

    When you first start selling to newspapers , stay with the small local papers . In rural areas it is usual ly a weekly , while in the suburbs and small towns it might be a small daily . Avoid the big city papers at the beginning . Your chances of sales will be far greater with the small papers than with a big one .

    Once you're selling to your local newspaper you will be making animal portraits regularly . What next ? Take a trip to a library that displays a good selection of magazines . Study the articles and illus trations . Analyze which ones might be potential markets for your type of animal photography . Consider all of possible angles for sales .

    Obviously , a magazine devoted to road construc tion is not going to buy a picture story on how a mother dog adopted a litter of kittens . But , that same magazine might buy a feature picture of a litter of kittens born in the cab of a bulldozer parked at an interstate highways construction site especially , if the bulldozer manufacturer advertises in that construction magazine !

    اضغط على الصورة لعرض أكبر.   الإسم:	CamScanner ٢٣-١٠-٢٠٢٣ ١٣.٥٠_1(2).jpg  مشاهدات:	1  الحجم:	168.4 كيلوبايت  الهوية:	173078 اضغط على الصورة لعرض أكبر.   الإسم:	1697922986038.jpg  مشاهدات:	1  الحجم:	136.7 كيلوبايت  الهوية:	173079 اضغط على الصورة لعرض أكبر.   الإسم:	1697922986027.jpg  مشاهدات:	1  الحجم:	267.0 كيلوبايت  الهوية:	173080 اضغط على الصورة لعرض أكبر.   الإسم:	1697922986019.jpg  مشاهدات:	1  الحجم:	151.1 كيلوبايت  الهوية:	173081 اضغط على الصورة لعرض أكبر.   الإسم:	1697922986005.jpg  مشاهدات:	1  الحجم:	140.7 كيلوبايت  الهوية:	173082
    التعديل الأخير تم بواسطة Ali Abbass; الساعة 10-23-2023, 01:59 PM.

  • #2
    اضغط على الصورة لعرض أكبر. 

الإسم:	1697922985994.jpg 
مشاهدات:	5 
الحجم:	111.7 كيلوبايت 
الهوية:	173084

    صور منزلية للحيوانات الأليفة ..
    صور الحيوانات تربح دولارًا أمريكيًا ..
    التصوير الفوتوغرافي الحديث

    صور منزلية للحيوانات الأليفة

    أحد المجالات التي يمكنك البدء في بناء سمعتك بها كمصور فوتوغرافي للحيوانات هو القيام بتصوير الحيوانات الأليفة والحيوانات في المنزل. وهو المجال الذي لم تمس عمليا. معظم المصورين "الأشخاص" المحترفين مشغولون جدًا بعملائهم العاديين عن بعد بحيث لا يهتمون بصور الحيوانات.

    بغض النظر عن المكان الذي تعيش فيه، مدينة كبيرة أو صغيرة، مدينة أو بلد، هناك حيوانات في كل مكان تحتاج إلى تصويرها. تدر صناعة الحيوانات الأليفة اليوم ما يزيد عن 2 مليار دولار من الأعمال سنويًا. يحب الناس حيواناتهم الأليفة وسيدفعون أموالاً جيدة مقابل الحصول على صور جيدة لحيواناتهم. يمكنك أن تفعل ذلك .

    اتصل باثنين من الأعضاء الأكثر احترامًا وتأثيرًا في مجتمعك واعرض عليهم تصوير حيواناتهم الأليفة مجانًا. أخبرهم بكل سهولة أن الصور التي تقدمها لهم لتعليقها في منزلهم أو مكتبهم أو متجرهم سوف يراها أصدقاؤهم وستولد مبيعات مستقبلية لك كمتخصص في تصوير الحيوانات والحيوانات الأليفة.

    وهذا هو بالضبط ما سيحدث. سيرى الناس الصور وسيرغبون في الحصول على صور رائعة لحيواناتهم الأليفة. سوف تجلب لك الكلمات الشفهية المزيد من العملاء.

    بعد أن تقوم بتكوين مجموعة جيدة إلى حد ما من الصور الفوتوغرافية الرائعة للحيوانات، انتقل إلى البنك المحلي أو المكتبة أو المستشفى أو أي مؤسسة أخرى حيث يوجد تدفق جيد من الأشخاص وقم بالترتيب لإقامة معرض لصور حيواناتك. تأكد من الإشارة إلى اسم أصحاب الحيوان تحت كل صورة. سيؤدي هذا إلى جعل الناس يتحدثون عن كيفية رؤيتهم لصورة رائعة لكلب السيدة سميث معروضًا في البنك أو المكتبة أو في أي مكان آخر.

    تأكد من وجود لافتة سرية في منطقة المعرض تحتوي على اسمك ورقم هاتفك - ورسالة تخبرك بأنك متاح عن طريق تحديد موعد لالتقاط صور للحيوانات الأليفة. وهذا ينبغي أن تحصل على قدر كبير من العمل.

    دعهم يتصلوا لمعرفة الأسعار

    لا تعطي أي إشارة إلى الأسعار التي تتقاضاها مقابل عملك في المعرض. اسمح للأشخاص المهتمين بالاتصال بك.

    بالتزامن مع المعرض، من المرجح أن تقدم لك صحيفتك الإخبارية المحلية مقالًا وتعيد إنتاج صورة أو صورتين. سيؤدي التعرض في الصحافة إلى المزيد من العمولات لبدءك في مجال آخر من تصوير الحيوانات "الاهتمام الإنساني" أو الصور المميزة التي يحب جميع المحررين استخدامها ولكن لا يبدو أنهم يحصلون على ما يكفي منها أيها الجرو الحزين؛ القطة وفمها مغطى بالحليب أثناء محاولتها الأولى لتناول الطعام؛ الطفل يعانق عنزة صغيرة يعلق عليها المحرر دائمًا "مجرد زوجين من الأطفال".

    ينشغل معظم المصورين العاملين في الصحف بتصوير الأخبار العاجلة والأحداث الرياضية والصور الشخصية والتنظيمية بحيث لا يكون لديهم الكثير من الوقت لالتقاط الصور المميزة. لذا، فإن كل محرر يعرف أن قرائه يستمتعون بالصور المميزة للحيوانات، يكون دائمًا على استعداد لشرائها عندما تعرض عليه.

    لن تصبح ثريًا من الرسوم التي تحصل عليها مقابل الصور المميزة. تشتهر الصحف الأسبوعية في المدن الصغيرة بدفعها القليل مقابل التصوير الفوتوغرافي المستقل. في هذه المرحلة من حياتك المهنية، لا تحارب الأسعار ولكن اطلب حدًا ائتمانيًا أسفل الصورة. كلما رأى اسمك النور، كلما زادت شهرتك.

    عندما تبدأ بالبيع للصحف لأول مرة، ابق مع الصحف المحلية الصغيرة. في المناطق الريفية تكون عادة أسبوعية، بينما في الضواحي والمدن الصغيرة قد تكون يومية صغيرة. تجنب أوراق المدينة الكبيرة في البداية. فرصك في البيع ستكون أكبر بكثير مع الأوراق الصغيرة مقارنة بالأوراق الكبيرة.

    بمجرد قيامك بالبيع إلى جريدتك المحلية، سوف تقوم بتصوير صور للحيوانات بانتظام. ماذا بعد ؟ قم برحلة إلى المكتبة التي تعرض مجموعة جيدة من المجلات. دراسة المقالات والرسوم التوضيحية. قم بتحليل الأسواق المحتملة لنوع التصوير الفوتوغرافي للحيوانات الذي تستخدمه. النظر في جميع الزوايا الممكنة للمبيعات.

    ومن الواضح أن المجلة المخصصة لبناء الطرق لن تشتري قصة مصورة عن كيفية تبني كلبة أم لقطط صغيرة. لكن هذه المجلة نفسها قد تشتري صورة مميزة لمجموعة من القطط الصغيرة المولودة في كابينة جرافة متوقفة في موقع بناء الطرق السريعة بين الولايات، خاصة إذا أعلنت الشركة المصنعة للجرافة في مجلة البناء تلك!

    تعليق

    يعمل...
    X